Saturday, February 12, 2011

CONTEST PERCUTIAN TERHEBAT KU

Kali ni nak join CONTEST PERCUTIAN TERHEBAT KU yang dianjurkan oleh akunieza.


Tarikh tutup: 18 Feb 2011.

-
-
-
Gambar yang dipertaruhkan untuk contest ni ialah gambar percutian aku sekeluarga di Langkawi.



Gambar diambil ketika kami mandi di Tasik Dayang Bunting. Tasik Dayang Bunting ni dalam sangat. Kepada sesiapa yang tak tahu berenang tu, eloklah pakai jaket keselamatan yang boleh disewa di sana. Aku pun mula-mula rasa takut juga nak mandi kat sini. Sebab aku tak pandai berenang dan biasanya bila aku mandi-manda ni, kaki aku mesti nak cari dasar. Tapi kat sini, jangan haraplah. Memang kena apungkan diri.

Ni idea adik aku untuk ambil gambar sekeluarga dalam posisi yang sangat merehatkan minda dan tubuh ni. Mula-mula tu tak berjaya juga nak mengapungkan diri walaupun dah pakai jaket keselamatan. Tapi adik aku gigih ajar aku supaya rileks. Best sangat rehatkan minda di Tasik Dayang Bunting ni. Airnya sungguh bersih, sejuk dan nyaman. Rugi kalau tak mani kat Tasik Dayang Bunting ni.  

Tag:

3 comments:

~NiZa Maksit~ said...

rileks nampak..hehehe
hebat2!!. semoga berjaya ya ^_^

Aida Tamrim said...

Mekasih tag kiter :)
Nanti kite join yee (kalo dpt cari gambo la...hehehe)

Aida Tamrim said...

Oh ye...Tag awak jugak :)