Saturday, February 12, 2011

Giveaway 1001 Followers Mah@mahu



BLOG MAH@MAHU

Tema blog ni, Berblog, Brimaginasi, Berkreativiti. Dalam blog ini mempunyai banyak iklan dari pelbagai sudut. Ada iklan mengenai kamera, contest yang dianjurkan oleh blogger lain, promosi syarikat penerbangan, pelbagai servis untuk majlis perkahwinan, hari jadi mahupun majlis rasmi.

Ops!. Memandangkan blog ni ada banyak iklankan produk orang, dengan ini aku mengambil kesempatan untuk iklankan anak-anak MM (Mah@mahu) pula.

Haa...ramaikan, anak MM. Selain dari sibuk berblog, MM juga sibuk kumpul anak. Hehe..

Tapi dalam blog ni bukan ada iklan je. Cerita peribadi, isu-semasa, cerita-cerita pasal Nuffnang pun ada juga. Kebanyakan cerita-cerita peribadi ni disampaikan berdasarkan pendapat MM sendiri.

BLOG AIZOUL

Blog 'Aku Lelaki Biasa' adalah kepunyaan blogger muda berusia 20-an yang berasal dari Pahang bernama Zoul.


Blog peribadi ini banyak menceritakan mengenai tempat-tempat menarik yang pernah dilawati oleh Lelaki Biasa ini. Antara tempat menarik yang diceritakan dalam blog ini ialah Masjid Kristal Kuala Terengganu, Lata Belatan Besut, Desaru Johor dan banyak lagi. Rajin berjalan-jalan juga, ya Zoul ni.

Aku perhatikan, blog ni lebih banyak gambar berbanding tulisan. Bagus juga macam ni, sebab bukan semua orang suka baca dan tengok tulisan banyak-banyak. Tapi gambar, memang ramai orang suka tengok.

PERSAMAAN BLOG MAH@MAHU DAN BLOG AIZOUL

Persamaan kedua-dua blog ni?. Aku perhatikan, kedua-dua blog ni mempunyai susun atur yang kemas. Blog MM mempunyai 2 sidebar kanan kiri dan banyak iklan, tapi berjaya disusun dengan kemas dan teratur. Manakala, blog Aizoul pula mempunyai 1 sidebar di sebelah kiri, juga kemas susunannya. Tahniah!.




1 comment:

Pengiklanan said...

Terima kasih kerana joint contest ni dah telah di semak layak thanks... tunggu keputusannya nanti ok..